نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رایولا از آینده ی دلیخت، پوگبا و هالند در یوونتوس می گوید

رایولا از آینده ی دلیخت، پوگبا و هالند در یوونتوس می گوید

خبرنگاران ایتالیایی از مینو رایولا ایجنت معروف و جنجالی فوتبال اروپا درباره فدریکو برناردسکی سوال می کنند و او در پاسخ به این سوال که او راهی ناپولی میشود، اینگونه پاسخ می دهد:

 

برناردسکی بازیکنی است که بیشتر به زمان حال و انچه که در حال روی دادن است تمرکز دارد. با او به تازگی صحبت کردم، پسر خوب و با انگیزه ای ست، او می داند که فوتبال او تازه شروع شده و تمام نشده، از او خوشم می اید از نحوه رفتار و برنامه هایی که در سر دارد. با همه شرایط را بررسی می کنیم و اگر پیشنهادی بهتر به دست مان برسد ارزیابی و در نهایت تصمیم خواهیم گرفت. اما در مجموع معتقدم که او می تواند همچنان در یووه بماند.

 

وی افزود:

 

با این حال من برای ارزیابی شرایط و تصمیم برای اینده او اینجا هستم، من هرگز راه را برای بازیکنانی که با من کار می کنند نمی بندم، این نمی تواند نشانه خوبی برای انان باشد بنابر این همه راه ها مورد بررسی قرار می گیرد و بهترین تصمیم گرفته میشود. هر انچه که پیش از این برای بازیکنان انجام می دادم حالا برای او نیز خواهم کرد. معتقدم که یووه هنوز به او نیاز دارد و برای او در تیم برنامه دارد، مربی و سیستم جدید می تواند چالش و رقابت جدیدی برای برناردسکی باشد که می تواند برای او مفید باشد.

 

اما دلیخت

 

او بازیکن خوب و اینده داری ست، اسیب دیده و به دنبال بهبودی وبازگشت به شرایط مسابقه است، به زمان نیاز دارد و فکر می کنم که یووه نیز به او برای بازگشت کمک خواهد کرد.

 

اما مسئه مهم دیگر این روزها، پوگبا

 

او در مرکز یک پروژه مهم فنی و کیفی ست. در سال های اخیر منچستر تمایلی به اغاز مذاکرات در خصوص او نداشته، به ویژه در زمانی که نیاز به ارامش و بازسازی تیم دارند. با این حال با ارامش و بدون استرس در صورت نیاز در این مورد صحبت خواهیم کرد.

 

هالند

 

این یک پشیمانی برای تیم هایی ست که او در جذب نکردند و البته یک خواسته برای انان که می خواهند او را جذب کنند، اما او امسال جایی نمی رود در تیمش راحت است و زمان مناسبی برای تغییر و حرکت به تیمی جدید نیست. ما در خصوص زمان و مکان حرکت و تغییر بازیکنان بسیار دقیق و اگاهانه عمل می کنیم.

 

مالن

 

استعدادهای زیادی برای ورود به فوتبال ایتالیا وجود دارند، بازیکنان موثر در خارج و تیم های علاقه مند. برای حالا سخت است که یک باشگاه او را داشته باشد و بخواهد از دست بدهد و البته باشگاه دیگری که قدرت داشته باشد او را رها کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: